Избрани Новини
5 минути са необходими за обслужването на всеки клиент в НАП Велико Търново
703 души са пожелали да получат ПИК
Общо 7578 клиенти обслужи Националната агенция за приходите във ВеликоТърново през първия месец на 2015 година, съобщиха от ведомството.
1634 клиенти посетиха приходната администрация в града, за да подадат данъчни и осигурителни декларации, а така също и уведомления за трудови договори. 1628 от тях се срещнаха със служители на отдел „Обслужване на клиенти” по въпроси, свързани със здравния им статус, докато 497 уточниха задълженията си по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“. За 301 граждани причината за идването им беше да попълнят заявление за подаване на документи по електронен път, а за 691 – необходимостта от издаване на документ. 518 клиенти дойдоха в приходната администрация, заради регистрацията и промените, свързани с нея, като най-често самоосигуряващи се декларираха упражняване, прекратяване или възобновяване на дейност от определена дата. Други 703 посетители заявиха, че желаят да им бъде издаден ПИК /персонален идентификационен код/, а 143-ма получиха информация. От други услуги се възползваха 1463 граждани.
27 са декларациите, подадени от млади семейства към 31 януари, за преференции при ползване на ипотечен кредит. Данъчното облекчение за млади семейства, местни физически лица, дава възможност да се приспаднат от сумата на годишните данъчни основи лихвените плащания по ипотечен кредит за жилище.
Осем минути е средното време за изчакване на клиент през януари, а 5,5 минути – за неговото обслужване. За месец януари 91 самоосигуряващи се лица използваха правото си да променят вида на осигуряването си за 2015 година.
Топ Новини