Избрани Новини
Ректорът на ВТУ откри Университетски център за административно обслужване на студенти
Звеното ще облекчи работата на факултетските ръководства
Университетски център за административно обслужване на студенти беше официално открит днес във Великотърновския университет „Св. св. Кирил и Методий“.
Лентата символично преряза ректорът проф. д-р Христо Бонджолов, зам.-ректорът по учебната дейност чл.-кор. проф. д.ф.н. Стоян Буров и от ас. Благовест Благоев, директор на новия център в присъствието на ректорското ръководство, деканите, студенти, преподаватели и служители от различните звена, свързани с неговата дейност.
Университетският център за административно обслужване на студенти е създаден, за да се улесни и подобри обслужването на студентите и преподавателите, да се облекчи работата на факултетските ръководства, да се въведе контрол върху заплащането на студентските такси, да се спести извършването на дейности от междинни звена, да се пресекат каквито и е възможности за извършване на нарушения било по недоглеждане или умишлени и да се пристъпи към пълна електронизация и модернизация на административните процеси.
Центърът включва 3 фронтофиса, които обслужват студентите по всички учебни и административни въпроси на едно „гише“: офис 1 – Ректорат, бивша аудитория № 4, офис 2 – пети корпус, вход откъм Институт „Конфуций“, 2 ет. и офис 3 – четвърти корпус (Стопански факултет).
За студентите голямо улеснение е отпадането на ангажимента да представят документи за платени семестриални такси – разнасянето на таксите ще се извършва служебно от счетоводството и Центъра. Издаването на уверения и други административни документи ще бъде безплатно за студентите.
За преподавателите новото е, че протоколите за семестриалните им изпити ще се генерират по електронен път в техните персонални профили и нанасянето на оценките от страна на преподавателя ще става директно в електронната система от който и да е компютър в Университета или на друго място. На този етап съществуват законови ограничения за отпадането на главните книги, затова остава ангажиментът им да нанасят оценките при инспекторите в бекофисите.