Почти 17 хиляди клиенти обслужи през второто тримесечие НАП - Велико Търново

Животът

29-06-2018, 09:48

Снимка:

velikotarnovo.utre

Автор:

Мария Христова

Всичко от Автора

12 минути е средното време за изчакване на клиент

16 937 данъкоплатци и осигурители са обслужени в НАП В. Търново през второто тримесечие на 2018 година.  

3 963 граждани са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 3436 - във връзка със здравния си статус. За 834 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения». 897 са го направили поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 497 – за да получат информация по различни въпроси. 1428 са посетили великотърновската дирекция, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път. На 1439 граждани е издаден ПИК /персонален идентификационен код/. Обслужени са били и 144 лица в неравностойно положение, като те използват специален бутон от машината, с който биват обслужени от служител с предимство. За плащане на задължения с карта през ПОС терминал са посетили приходната администрация 144 лица. Гражданите все по-често предпочитат да платят чрез ПОС устройство, заради липсата на такси при извършване на операцията.

Системата за управление на опашките позволява и стриктен контрол при обслужването на гражданите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.

12 минути е средното време за изчакване на клиент през трите месеца, а 11 мин. – за обслужването му в НАП В. Търново.  

 



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов