Почти 32 000 клиенти обслужи НАП В. Търново през първото полугодие

Животът

09-07-2019, 08:18

Снимка:

velikotarnovo.utre

Автор:

Мария Христова

Всичко от Автора

1428 са платили задълженията си с карта през ПОС терминал

31 291 данъкоплатци и осигурители са обслужени в Националната агенция за приходите във В. Търново през първото полугодие на 2019 г. 7369 са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 7053 по въпроси, свързани със здравния статус. 1117 са дошли в териториалната агенция, за да уточнят задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“. За 4144 клиенти причината е била необходимост от издаване на документ, за 1500 – регистрация и промени в регистрацията. Други 1428 са платили задълженията си с карта през ПОС терминал. 695 са били гражданите дошли, за да получат информация, а 373 – за да им бъдат заверени документи за чужбина. 1900 са посетили НАП В. Търново, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 3074 – за издаване на ПИК /персонален идентификационен код/. 126 от клиентите на приходната агенция през първото полугодие са били в неравностойно положение.

 

Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.

 

Около 10 мин. е било средното време за изчакване на клиент през първото полугодие, а между 10 и 11 мин. – за неговото обслужване.  



Снимка на Деня

За честта на Варна! (видео)