Енерго Про регистрира ръст от 17% на безкасовите плащания

Животът

25-04-2020, 09:00

Снимка:

архив

Автор:

Мария Христова

Всичко от Автора

Дружеството е уважило молбите за разсрочено погасяване на задължения

Промяна на потребителските навици в условията на извънредно положение отчита ЕНЕРГО-ПРО. Много клиенти предпочитат да си останат вкъщи и да използват дигиталните канали за връзка с дружеството. Със 17% са се увеличили плащанията онлайн или по банков път за последните пет седмици в сравнение със същия период на миналата година. Ръст има и при услугите, реализирани чрез телефонния център на компанията. Само за месец март 2020 г. обслужените през този канал клиенти са с 18% повече.

Поставяйки като първостепенен приоритет здравето и безопасността на своите клиенти и служители, компанията отправи многократен апел за ограничаване на посещенията в клиентските центрове до неотложните такива, като призова за ползване на онлайн каналите за заплащане на сметките за електрическа енергия и заявяване на услуги. Резултатът е намаление с близо 40% на посещенията в центровете за обслужване на ЕНЕРГО-ПРО и ръст от над 5% при заявяването на услуги онлайн. Поради трудната икономическа ситуация, в подкрепа на потребителите на електроенергия с финансови затруднения, за периода на извънредното положение ЕНЕРГО-ПРО е уважило молбите за разсрочено погасяване на задължения на кандидатствалите битови и стопански клиенти, които отговарят на критериите за разсрочване. Компанията напомня на всички свои клиенти важността от поемането на отговорно поведение в условията на криза. С цел гарантиране на стабилността на електроенергийната система компанията призовава за редовно заплащане на месечните задължения, като предвижда максимално облекчителни споразумения за разсрочване на плащанията за финансово най-затруднените.

 



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов