Млад бизнесмен дава 5 % от продажбите на колбаси в подкрепа на „Етър”

Спорт

30-01-2021, 11:00

Снимка:

ФК Етър

Автор:

Мария Христова

Всичко от Автора

„Етър” стартира серия от нови партньорства с местния бизнес. Цел на тази инициатива е клубът, заедно със стойностни свои партньори, да създаде нови продукти, с които да достигне по-близо до всичките си фенове, а в резултат на реализацията на тези продукти футболът да получи финансова подкрепа.

Клубът договори началото на тази нова идея да се постави с местната марка за колбаси „Търновци“, като от продажбата на всеки един от продуктите на марката, обозначен със специален етикет, 5 % от реализирания приход ще отива в полза на „Етър”. С марката „Търновци” се правят осем вида сурово сушени колбаси – луканка, суджук, два вида шпекови салами, сурово сушено филе и т.н. Колбасите вече се продават в над сто търговски обекта във Велико Търново и областта.

Това е само начало и съвсем скоро предстои още по-мащабна акция, която със сигурност ще изненада много приятно всички „виолетови“ привърженици.

„Етър” е отборът на нашия град и неговите успехи винаги ще са плод на общи усилия и широка подкрепа. Убедени сме, че заедно можем да начертаем пътя към желаните резултати!



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов